Sultson Grupp OÜ Caramira Pet Holistic Care e-poe ostutingimused
1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1 Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna www.caramira.ee (edaspidi Caramira e-pood) omanik Sultson Grupp OÜ vahel Caramira e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Caramira e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Sultson Grupp OÜ on õigustatud Caramira e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.caramira.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja Caramira e-poe vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
2. Hinnad
2.1 Caramira e-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.2 Caramira e-poes müüdavate toodete hinnad ja tooted võivad erineda teistest lemmikloomapoodides müüdavate toodete hindadest.
2.3 Caramira e-pood jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui klient edastas oma tellimuse enne hinna muutumist, siis kehtib kliendile hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1 Tellija ostukorv luuakse hetkel kui klient klikib lingile „Lisa korvi”.
3.2 Ostukorvis olevate toodete kogust saab muuta, muutes kogust, kas siis koguse juurde lisamiseks või eemaldamiseks. Koguse muutmiseks vajuta vastavalt vajadusele linki „+/-„ märki. Järgmiseks valige kauba tarneviis, tüüp (eraklient/äriklient), täitke ära vajalikud kontaktandmete väljad, seejärel valige „makse valik“ , kinnita, et oled nõus ostutingimustega, seejärel klikka linki „Kinnita ja saada tellimus”. Teid suunatakse edasi makseviisivaliku lehele.
4. Toodete eest tasumine
4.1 Makse sooritamiseks valige endale tellimuse sooritamiseks sobiv makseviis.
4.2 Toodete eest saab tasuda:
a) Internetipanga lingiga: Coop pank, Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, Citadele, Luminor;
b) Arvega, kasutades linki maksa hiljem, sellisel juhul saadetakse Teile tellimuse kinnitus e-mailile;
4.3 Teie tellimus tühistatakse automaatselt juhul, kui Te ei ole 2 tööpäeva jooksul ostusummat tasunud.
4.4. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-se ettemakse puhul 4 tööpäeva jooksul. Kui me ei suuda tellimust täita etteantud aja jooksul, siis võtame teiega ühendust.
5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
5.1 Tellimuse kättesaamise viisid on järgnevad:
a) kulleriteenus, pakk kuni 40kg, hinnaga üle Eesti on 8.50 eur;
b) kulleriteenus, pakk 40kg – 60kg, hinnaga üle Eesti on 9.50 eur;
c) tulen ise järele kättetoimetamise punkti, tasuta;
d) smartposti pakk kuni 10kg, hinnaga 3,70;
e) smartposti pakk 10 - 30kg, hinnaga 4,95;
f) transport kulleriga kui tellimus ületab 65 euri - tasuta;
g) transport pakiautomaati kui tellimus ületab 35 euri - tasuta;
5.2 Sooritades ostu, mille maksumus ületab 65 eurot, on toote kohaletoimetamine üle Eesti kliendile kulleriga tasuta. Sooritades ostu, mille maksumus ületab 35 eurot, on toote kohaletoimetamine üle Eesti kliendile pakiautomaati tasuta.
5.3 Palun kontrollige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Caramira e-pood ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest, samuti olukorrast kui klient ei vasta kulleri telefonikõnedele ja seetõttu pole kulleril võimalik paki kliendini toimetada.
6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
6.1 Teil on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Caramira e-posti aadressile info@caramira.ee või vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga.
6.2 Kliendil on õigus Caramira e-poest ostetud kaup tagastada ehk veebikeskkonna vahendusel sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul hetkest, mil kaup on kliendile tarnitud või üle antud. Kauba tagastamisel kannab klient tagastamisega seotud kulud. Kaup tuleb tagastada Sultson Grupp OÜ-le meie poolt eelnevalt kokkulepitud aadressile kulleriga.
6.3 Kliendi poolt Caramira e-poodi tagastatud kaup peab olema korras, pakendid avamata ja kaup kasutamata.
6.4 Kui kliendi tellitud kaup ei vasta tarnitule või e-poes eksponeeritule, vahetatakse kaup ringi õige toote vastu või võimaldatakse kliendil vahetada tellitud toode uue samaväärse toote vastu.
6.5 Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.
7. Muud tingimused
7.1 Kõiki Caramira e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus Caramira e-poele teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja pangarekvisiitide turvalisuse. Ka Caramira e-poel puudub neile juurdepääs.
7.2 Kliendi ja Müüja vahel seoses e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
7.3 Ostutingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
7.4 Caramira e-poes olevad toote pildid on illustreeriva tähendusega.
7.5 Toote infot kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud. Vajadusel kontrolli tooteinfo täpsust tel +372 56 565141.
7.6 Caramira e-pood jätab endale õiguse loobuda tehingust kui tootega on juhtunud näiteks mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 49,95 eurot maksev koeratoit on järsku müügis 4,95 euroga, on tegemist ilmselgelt veaga). Sellest tulenevalt eeldame, et klient mõistab, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele. Kui teie märkasite ebatäpsust toote kirjelduse või kujutise osas, siis palume teatada sellest meile e-posti või telefoni teel
7.7 Sultson Grupp OÜ-l on õigus e-poest tooteid ostnud kliendile saata kampaaniakirju. Kliendil on õigus igal ajal oma e-posti aadress eemaldada sooduspakkumiste saajate nimekirjast vajutades infokirja lõpus olevale lingile „unsubscribe“.